پذیرش دانشجوی هتلداری برای نخستین بار در دانشگاه سمنان

رئیس دانشگاه سمنان، از جذب دانشجوی کارشناسی هتلداری برای نخستین بار در دانشگاه سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر و با تاکید بر نقش هتل‌ها و مجموعه های اقامتی در استان سمنان گفت : با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه سمنان برای اولین بار متقاضیان تحصیل در رشته کارشناسی هتلداری را از سال 1403 پذیرش می‌نماید.

دکتر عبدالمحمد کاشیان رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان هم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار گرفتن سمنان در مسیر حرم تا حرم، مساله اسکان و اقامت، دارای اهمیت زیادی است و همین موضوع باعث شده که جذب دانشجوی هتلداری در مقطع کارشناسی در اولویت دانشگاه سمنان قرار گیرد.

وی افزود : خوشبختانه با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف این مهم برای اولین بار در دانشگاه سمنان محقق شده و دانشجویان رشته هتلداری از ابتدای سال تحصیلی 1403 در دانشکده گردشگری مشغول به تحصیل خواهند شد.

قابل ذکر است که پیش از این تنها 4 دانشگاه دولتی تهران، علامه طباطبایی، یزد و شیراز در این رشته دانشجو می‌پذیرفتند و دانشگاه سمنان پنجمین دانشگاه دولتی کشور و تنها دانشگاه شرق کشور است که در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

کلمات کلیدی
مهدی همتیان
تهیه کننده:

مهدی همتیان

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *