گام بزرگ دانشگاه سمنان برای تحول در صنعت گردشگری با امضای تفاهم نامه چهارجانبه نوآوری
با امضای یک تفاهم نامه چهارجانبه ، مسیر حمایت از ایده های خلاقانه، برگزاری بوت کمپ ها و توسعه تورهای تخصصی در دانشگاه سمنان هموار شد.
دیدار و گفتوگوی فرماندار شهرستان سرخه با استادان دانشکده گردشگری
به گزارش روابط عمومی دانشکده گردشگری، رئیس دانشکده گردشگری از بازدید فرماندار شهرستان سرخه از دانشکده گردشگری و گفتوگو با استادان این دانشکده خبر داد.
استقبال دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان از همکاری، تعامل متقابل و انجام پژوهش های علمی و حرفه ای مرتبط با موضوعات و محورهای حوزه گردشگری در شهرستان مهدیشهر
برای بررسی محورهای تعامل دو طرفه، دیدار و گفتگوی مفصلی بین دبیر شورا و رئیس کمیسسون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان مهدیشهر با مدیریت دانشکده گردشگری صورت گرفت.